Kategoriat
Yleiset tiedotteet

Pilvipalveluun ELLI 4.19.1 päivitys 30.12.

ELLI Työajanseuranta 4.19.1 versiopäivitys tehdään pilvipalveluasiakkaille maanantaina 30.12.2024 klo 19 alkaen. Päivityksen aikana pilvipalvelussa on käyttökatko, joka kestää noin 15 minuuttia. Varmistakaa, ettei päivityksen aikana ole käyttäjiä kirjautuneena.

Päivityksesstä tulee muutoksia mm. pekkaspäivien seurantaan ja Henkilötiedot-ikkunaan.

HUOM! Pekkaspäivien seurannan muutos vaatii pääkäyttäjältä toimia päivityksen jälkeen!

Pääkäyttäjille on tiedotettu päivityksestä ja siihen liittyvistä muutoksista sähköpostitse.

Lisätietoja:
ELLI-tuki, Tieto-Oskari Oy
puh. 0207 649 495, https://tuki.ellityoajanseuranta.fi/

Kategoriat
Yleiset tiedotteet

4.19.1 huoltopäivitys julkaistu

ELLI Työajanseuranta v4.19.1 huoltopäivitys on julkaistu.

Päivitys on ladattavissa ELLI extranetistä ylläpitotunnuksilla osoitteesta https://elli.ajanseuranta.com/extranet/.

ELLI-tuki on valmiina auttamaan versiopäivitykseen liittyvissä kysymyksissä tai unohtuneissa ylläpitotunnuksissa.

Pilvipalveluasiakkaille ilmiotamme päivityksen ajankohdasta myöhemmin.

Kategoriat
Häiriötiedotteet

Päivitys pilvipalvelimille su 15.12.

Oulun DataCenter tekee päivityksiä palvelimille sunnuntaina 15.12.2024 klo 17.00 alkaen. Katkoksen pituus pilvipalvelussa noin 10 minuuttia.

Kategoriat
Yleiset tiedotteet

ELLI Etäleimauksen päivitys julkaistu

ELLI Etäleimauksen uusi päivitys on julkaistu ja ladattavissa nettisivuiltamme:
https://www.tieto-oskari.fi/yhteystiedot/tuki-ja-lataukset/

Lisätietoja: ELLI-tuki, Tieto-Oskari Oy
puh. 0207 649 495, ellituki@tieto-oskari.fi

Kategoriat
Yleiset tiedotteet

Selainleimaukseen tehty päivitys

Selainleimaus on päivitetty. Päivityksen myötä ikkunat skaalautuvat paremmin puhelimen näytölle. Muokkaustoiminnot toimivat nyt paremmin. Myös korjauspyynnöt- ja poissaoloanomus -ikkunoiden toimintoja on parannettu.

Kategoriat
Yleiset tiedotteet

4.19 versiopäivitys julkaistu

ELLI Työajanseuranta v4.19 versiopäivitys on julkaistu.

Päivitys on ladattavissa ELLI extranetistä ylläpitotunnuksilla osoitteesta https://elli.ajanseuranta.com/extranet/.

ELLI-tuki on valmiina auttamaan versiopäivitykseen liittyvissä kysymyksissä tai unohtuneissa ylläpitotunnuksissa.

Pilvipalveluasiakkaille tiedotamme päivityksen ajankohdasta myöhemmin.

Kategoriat
Yleiset tiedotteet

M8 päätteen ohjelmapäivitys saatavilla

ELLI M8 Leimauspäätteen ohjelmapäivitys v2.5 on julkaistu.

Päivityksessä parannuksia ja korjauksia mm. teksteihin, näyttönäkymiin ja näppäimistön herkkyysasetuksiin.

Pilvipalveluasiakkaille päivitys veloituksetta. Ylläpitoasiakkaille voimme toimittaa päivitysohjeet tai  tehdä päivityksen tuntiveloituksella.

Uuden ohjelmaversion leimausohje löytyy nettisivuiltamme.

Lisätietoja: ELLI-tuki, Tieto-Oskari Oy, puh. 0207 649 495, ellituki@tieto-oskari.fi

Kategoriat
Yleiset tiedotteet

ELLI-tuotteet verkkokaupasta

Tervetuloa tutustumaan Tieto-Oskari Oy:n verkkokauppaan!

Verkkokaupastamme löydät laadukkaat ELLI Työajanseurannan tuotteet. Haluamme tarjota asiakkaillemme parasta palvelua, ja siksi olemme avanneet tämän uuden kanavan tilata tuotteitamme ja tutustua palveluihimme. Tarjoamme asiantuntevaa apua tuotteiden valinnassa ja varmistamme luotettavan ja nopean toimituksen. Voit myös halutessasi tehdä tilauksesi edelleen puhelimitse tai sähköpostitse.

Käy tutustumassa verkkokauppamme ja löydä tarpeisiisi sopivat ELLI-tuotteet:

http://kauppa.tieto-oskari.fi

Kategoriat
Häiriötiedotteet

Citrix workspace 2405 ongelma

Citrix Workspace 2405 versiossa on havaittu ongelma, joka saattaa aiheuttaa sovelluksen käynnistymisongelmia, mikäli sen kuvaketta klikataan monesti peräkkäin. Ongelmatilanteen saa purettua tappamalla Citrixin prosessit tehtävienhallinnasta (Tietokoneen uudelleen käynnistys ei välttämättä auta johtuen Windowsin fast startup -teknologiasta). Tällä hetkellä on tarjolla beta release versio 2405.10 jonka pitäisi korjata kyseinen ongelma – tämä versio ei kuitenkaan ole vielä yleisessä jakelussa eikä asennu automaattisesti loppukäyttäjille. Vielä ei ole tiedossa millä aikataululla beta release menee tuotantoon. Workspace 2402 LTSR -versiossa ei pitäisi olla vastaavanlaista ongelmaa. LTSR -versio ei myöskään päivity automaattisesti uusimpaan versioon, LTSR saa päivitykset kumulatiivisten päivitysten muodossa eri kanavaa pitkin. Suosittelemme siis LTSR -version tai uusimman beta-version asennusta, mikäli käytössänne on ELLI Työajanseuranta pilvipalvelu.

Artikkeli liittyen aiheeseen: https://support.citrix.com/s/article/CTX691313-cwa-2405-application-launch-fails-after-upgrading-to-cwa-2405

Kategoriat
Yleiset tiedotteet

Tukipuhelin toimii rajoitetusti vk 24 + 17.6.

ELLI Työajanseurannan tukipuhelin toiminnassa rajoitetusti viikolla 24 sekä maanantaina 17.6.2024.

Suosittelemme käyttämään tikettijärjestelmää: https://tuki.ellityoajanseuranta.fi/